Norrskensnjutning

Utklädd Fredag

Kategori: Allmänt

Men väldigt enkla medel och fantasi kan man få till en underbart inbjudande dukning,det är ju inte bara maten som ska smaka,ögonen behöver sitt.
Jag längrat faktiskt tills vi ska duka för dopet,sååå kul:)Lånad bild.
I dag skiner solen det är -6 grader och det är så härligt ute.I går kväll tändes en brasa för mys och värme för strömmen for ett tag i går kväll,så jag låg och läste till ljus och ficklampa,hur mysigt som helst.
Det är Fredag och sonen for till skolan utklädd för dom hade en "kom som du är" dag.Sedan ska vi på Barnens Hus där utklädda barn fick en överrraskning och godis.Så det passade ju perfekt.Till middag har vi bjudit in oss till dottern och hennes familj på tacos....hi...hi..
Vad passar väl bättre än det när mannen jobbar även helgen borta.Förhoppningsvis får jag min nya mobil idag,som jag har längtat......
Jag och sonen ska hitta på lite roligheter för oss själva och det känns skönt att dom har höstlov till veckan.
 
Så ni får ha en underbar Fredag & helg,kan hända att jag stoppar in ett inlägg.Kraaaaam på er:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas sonen och du har haft en mysig dag . Låter kul för honom med utklädning .
    Jag är också "makelös" , min man jobbar nattskift hela helgen .
    Snygga servettdekorationer på bilden .
    Kram ♥

    2012-10-26 | 23:51:03
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Hoppas ni har haft en riktigt mysig helg :-)
    Kram

    2012-10-28 | 10:22:40
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Gardenhouse säger:

    Vad kul det är med dukningar med, pricken över iet ;)
    Hoppas helg och lov varit toppen!
    Och vem är inte sugen på skoter?!
    Så härlig bild du visar.
    Kram Sussi

    2012-11-05 | 14:08:50
    Bloggadress: http://www.gardenhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här: