Norrskensnjutning

Linas matkasse

Kategori: Allmänt

Hej Tisdag!!
Tänk att ha en sådan här enorm hall,då skulle jag oxå göra så här med massor av förvaring.Jag skulle nog sätta någonting mjukt att sitta ovanpå där skorna står.Åhh,gillar verkligen den takhöjden.(Lånad bild)
 
Vädret är kanon och prommisen blev i 15 minus grader,helt underbart!!!! I går kom våran första provkasse av Linas matkassar.Vi ska prova original påsen och det bjöds på en stor påse med frukt,det gillas:)Hemkört och klart för att lagas och avsmakas,det är väl sönerna som kan slå bakut men kan bli spännande att få prova andra recept.
I morgon far den stora sonen till Kiruna på 10 dagars arbete,natt.Dom är duktiga som fixar att jobba så jag skulle aldrig klara av att jobba natt,och så länge.Det är så tråkigt då "killarna" är borta på arbete.OCH DÅ plötsligt händer det.....rackel med allt från bilen,mobilen,tv ja ni vet allt tekniskt som man tror att man klarar av men icke.......Hi,hi tur att andra karlar och svärsonen finns i staden,pust......i fall och om......Dottern gör slutet av sin USK med en praktik,redan är hon till frågad om arbete från två ställen.Kanon.
 
Under helgen skottade vi fram grillen och premiär grillade kotletter,champinjoner,lök,och det smakade ju hur gott som helst till en enorm sallad och pommes.Mumma..
 
Nu ska jag kasta mig in i duschen och ut på ärenden innan sonen slutar skolan.
Så Hej svejs på er fina som läser min blogg:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vilket roligt skoställ.
    Linas matkasse låter kul, hoppas det fungerar . Vore ju enkelt om du inte behövde släpa hem så mycket matkassar nu när maken är borta på jobb.
    Jag vet inte om det finns här att beställa, har inte hört någon som gjort det.
    Ha en fin tisdag.
    Kram ♥

    2013-03-12 | 11:53:07
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: