Norrskensnjutning

Färg färg och mera färg åsså en semla

Kategori: Allmänt

Mer Happy Homes bilder.Det är såååå underbart med färg,det finns så otroligt mycket man kan göra med färg.Ikeas pall är ett exempel på hur man kan förändra snabbt och billigt utan att måla-tapetsera.Den här underbara tapeten har dottern och sambo i sitt hus i köket och jag bara älskar den:)
Mitt bloggande hinns inte med som jag vill.Här räcker tiden inte till,ändå bor vi i lägenhet...Hi..hi..
På Fredag kväll så hade några kompisar till oss bokat bord på en restaurang här i staden,dom tyckte att nu ska vi ut och äta gott och surra.Sagt och gjort det var bara det att buffe bordet bestod av Norrländskt tema,och därav ren!!!!!!Norrlänsk som man är så vill jag bara ha älg,men smakade hjort och den var riktigt mör och god.
 
Som jag efter mina graviditeter inte allt kan ta i min mun,det bara smakar för mycket vilt smak.
Nåja.. det blev annat smått och gott som man fick nöja sig med,mysig miljö och surra.
På Söndag firade vi sonen i förskott eftersom hans födelsedag egentligen var i går,så det har varit fullt hus i två dagar.Jättekul men i dag känns det i kroppen och knoppen.
I går var jag till läkaren för att nu måste jag ta tag i mina fötter,jag har så ont och kan jag inte röra på mig då rostar jag i hop alldeles.
Min Hallux valgus värker och  har gett mig slemsäcks inflammation och i den andra fotleden har jag en trolig spricka av en rejäl stukning(den har jag gått med i flera månader).Så det blir röntgen och behandling.
har hunnit med prommis av min goa vovve(har inlägg och bra skor) och nu ska jag och handla semlor......Fettodagen ni vet och mer fika,gratulations gäster i em.Sonen blir nöjd i alla fall:)
 
Ta det lungt och härligt att du/ni läser mina rader och inspireras.Kram:)
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ros-Marie Sundqvist säger:

    Hej Ulrika !
    Kul med din blogg, följer med den du är ju så duktig med inredning.Kul att ni flyttat till lägenhet. Jag bor själv i en 4:ra, underbart sen har jag och min särbo en fint lantställe i Heby strax utanför Sala.Om du kommer ner till Stockholm hör av dig. kram Ros-Marie

    2013-02-12 | 12:06:02

Kommentera inlägget här: