Norrskensnjutning

Sommarlängtan......

Kategori: Allmänt

Plötsligt så händer det........
Jag har fått tillbaka inspirationen och slängde mig på tangenterna.
Bilden är på sonen från i somras då det har blivit många spontan kast i vattnet. Tyvärr dåligt med fisk men att öva ger färdighet och sonen kan kasta ut riktigt bra:)
Det har verkligen hänt mycket sedan senaste inlägget, men ett av händelserna är att vi har hunnit med en till flytt....
Otroligt jobbigt att flytta men otroligt skönt att komma till en lägenhet som inte är mitt i stan.Vi är verkligen inga stadsmänniskor fastän vi bodde på ett bra läge så fanns där ingen gård.
Det har vi inte nu heller med en egen ingång och känslan att få öppna dörren direkt ut är ett måste.(jo,vi ville prova fastän många avrådde oss att sälja huset.)
Att bo här tills pensionärs hemmet kommer vi inte heller att göra men så är det nu i alla fall när mannen arbetar borta om veckorna.
Läget är underbart med vatten utsikt, bara det är vi bor i en trea (fyran blev ledig då vi tackat ja till den här) men nog klarar vi oss,ett stort drömkök kanske kommer framöver....hi..hi...
 
Mycket att berätta men vissa saker förblir oberättade för ofentligheten med blogg.Spinner vidare på min ofantligt stora passion i livet,inredning........med lite annat gott och blandat så TACK för att du följer min blogg och Välkommen att fortsätta!!
 
Höst kramar till er:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    Vilket härligt kort på sonen när han fiskar :-)
    Min numer utflyttade son på 22-år älskar att fiska. Han har fiskat hur mycket som helst.. Minns när han var liten & fick upp en stor näbbgädda... Jag & lillasyster satt & fikade i lugn & ro.. men då fick jag rycka in...
    Der värsta han har fått är väl en bäver ;-) Kroken fastnade i bävern men lossnade som tur är :-)

    Skönt att ni hittat en bra lägenhet. Inte så mycket som måste göras när man hyr istället för att äga ett hus :-) Skönt för er nu när mannen jobbar borta..

    KYUL att du är tillbaka :-)

    KRAM

    2013-10-14 | 19:22:58
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.se

Kommentera inlägget här: