Norrskensnjutning

Pappelina

Kategori: Allmänt

Pappelinas har helt underbara mattor i plast.Några nyheter har tillkommit med underlägg och kuddfodral bl.a
Jag gillar mönstrena och färgerna tillsammans,man blir glad och givetvis har jag i ägo några mattor...hi..hi..
Lånad bild från Papelina.
 
Annars då? Mannen tog ut Sportlov med sonen och vi har varit ute massor.I dag skulle vi egentligen grilla med våra barn och barnbarn men vädret ville annat.Snöyra och blåst,blurk........
Troligen sista veckan för mannen i Pajala och sedan bär det av på jobb till Småland!!!!Å hej och hå,säger jag bara,lär ju bli tufft för hela familjen kan jag säga,mycket restid och längre tid borta är ju ingen hit precis.Men,men......
Nu ska jag göra oss en äppelpaj till efterrätt,och få liiite sommar feelings,hi..hi....
 
Ha en underbar Lördag och fortsatt helg,kram:)
 
 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja, Pappelina mattorna är snygga......men dyra.
    Oj, vad jobbigt för maken din att börja jobba så långt bort. Tur att ni har sålt huset så blir det inte lika tungt för dig när han kommer vara borta mycket.
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten. Der gör vi , har inte ångrat oss alls att vi sålde vårat hus :)
    Kram ♥

    2013-03-02 | 21:27:58
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Mickis säger:

    Ska han ändå till Småland... Ojoj hur ofta kan han komma hem då? Jobbigt värre...

    Skönt iaf att ni haft lite ledigt tillsammans :-)
    Ha en godnatt
    Kram ❤

    2013-03-04 | 00:03:31
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: