Norrskensnjutning

Fredags mix

Kategori: Allmänt

Hoppas att ni hade en underbar alla hjärtans dag i går:)
 
Jag hade en bra dag om man bortser från värken,det fanns egentligen ingenstans det inte molade.Vädret har vänt till mildare men då även lite snö och blåst.....inte bra alls för fibro jag.
Jag har redan fått en tid för röntgen av min fot/fotled,vilket är bra så får jag hoppas på det bästa med den andra foten sen.
Sonen är på skolan,mannen på ärenden sedan ska jag och Cleo ut på en liten promenix.Senare har sonen innebandy och givetvis efter det är det vanliga Fredags myset och tacos.
Det är bara det att vi får skrapa ihop härifrån och låna stolar att sitta på för dom senaste är tillbaka på Mio(se bild).
Det är nu tredje gången gillt som nya stolar är beställda och ska komma till veckan,suck......först beställda stolarna gick sönder(dom älskade vi) dom vi sedan beställde var inte heller till belåtenhet och banne mig ska det väl bli bra!! Hur otur kan man ha??
Snacka att det tar ork och energi,tur att Mio/Piteå är kanon att ha och göra med.
 
Lite klagan och lite värk lite roligt och lite helg,det är väl så livet är i bland?
Hoppas din dag och helg blir riktigt bra,vad ska du göra?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: