Norrskensnjutning

Levaxin

Kategori: Allmänt

Ernst har kommit ut med en ny bok:) Han e ju för go den mannen:)Lånad bild.
Regnet det öser ner i dag och här och var är det snorhalt. Nya vinterdäck är ditsatta idag och det känns så härligt. Håret är klippt och fastän veckan har varit fullproppad så har det rullat på bra. Ska försöka få komma till min läkare så fort som möjligt, för min sänkta Levaxin dos ställer till det. Det är jobbigt att ställa in dosen ofta för det tar sådan tid att göra för att se hur man mår. Levaxin har aldrig fungerat för mig och jag står på mig om att få prova icke syntetisk medicin, men det är krångligt. Jag har haft underproduktion av sköldkörteln i mer än 21 år.
Har någon av mina läsare samma sjukdom? berätta gärna....
Det blir ett kort inlägg för nu ska jag Micro vila innan sonen slutar skolan.Ha en fin Torsdag:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag ska och lämna prover på vårdcentralen nästa vecka, bl.a sköldkörtelprov. Tar också Levaxin, har gjort det i två år. Tror att min dos kanske måste höjas.
    Men det är svårt att veta vad som är symptom på vad när man har flera sjukdomar och äter många olika mediciner. Jag tar ju även två blodtryckssänkande, två kolesterolsänkande tabletter, Metformin mot diabetes, Trombyl , astmamedicin plus mina värktabletter.

    Ernst är verkligen en positiv inspirationskälla. Han gör mycket fint.

    Kram ♥

    2013-10-24 | 14:29:31
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Hej & välkommen till strumabloggen ;-)

    Som 18 åring fick jag gift struma. Hög ämnesomsättning. Efter en brådskande operation så blev ja op. Sen har jag lidit av låg ämnesomsättning såklart eftersom man alltid tar lite mer av sköldkörteln för att slippa göra om op.
    Jag mådde bra under flera år... men sen började det bråka rejält. Jag fick 0 produktion drabbades av myxödem & blev riktigt sjuk.
    Så efter 1½ näöstan 2år med olika levaxindoser så fick jag äntligen ordning på allt... har balans idag med levaxin... Så om du undrar över ngt kanske jag kan hjälpa till :-)

    Ha en fin kväll! ♥
    kram ♥

    2013-10-24 | 22:05:39
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.se
  • Marias Hörna - Njut av livet säger:

    Nu tittar jag in efter ett längre upphåll. Mycket att ta igen nu :) Önskar dig också en fin fin helg. Kram från Maria

    2013-10-25 | 21:32:10
    Bloggadress: http://mariashorna.blogspot.se

Kommentera inlägget här: