Norrskensnjutning

Fibro och sojavaxljus

Kategori: Allmänt

Hej hopp mina fina bloggisar:)
Solen skiner det är ljust,vackert och minus grader ute.I dag blev det en lång prommis med Cleo bredvid vattnet och sedan efter kaffe koppen blev det att fara och köpa sej en solstol som det ska glassas i närmare.....Jo,ni läste rätt,det är helt sjukt att man måste köpa sådant redan nu innan det tar slut,häruppe har vi hur mycket snö som helst kvar och vårvintern börjar kännas på riktigt nu.
 
Min fibro spökar hela tiden med sin värk som flyttar på sej,åhh.....den värken är sååå svår att lära sej att leva med för det är en helt annan smärta än den som kommer från ryggen och nacken,den känner jag  igen och kan hantera bättre.Mitt positiva jag får sej en törn mer och mer känner jag,men det är ju som alltid med kronisk värk,man får se det lilla positiva i allt:)
Mannen flög i går kväll till Stockholm och sedan vidare mot sin nya arbets plats,det börjas med femdagars jobb och sedan blir det sju dagars.Omställning här hemma blir det hur som haver men det är ju allt lite lättare nu när vi bor i lägga.
 
I dag bjuds det på så fina bilder från inreda.com-ekologiska sojavaxljus,och i olika färger så är dom hur snygga som helst med sin tofsar:)
 
Ha en super fin dag och kram på er:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Här är det också mycket värk nu :(
    Jobbigt för er när mannen din måste åka så långt bort och jobba.
    Vilka vackra ljus med tofsdekorationen.
    Kram ♥

    2013-03-11 | 18:45:12
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Mickis säger:

    Åhhhh har mannen kört igång nu... Blir en omställning för er alla... Hoppas det går bra :-)

    Du får ta nya solstolen och sätta dig ute i snön :-) det är skönt det oxå ☀

    Ha en godnatt!
    Kram

    2013-03-11 | 23:38:56
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: