Norrskensnjutning

Tisdag hela dagen

Kategori: Allmänt

Solen skiner och snön är kritvit,det är sååå vackert ute:) Vår bil är inlämnad för den har fått en parkerings skada och givetvis stack den som gjorde det.Så nu gäller hyrbil några dagar.Sonen slutar tolv i dag och sedan ska vi låna en Bischon vovve några timmar,det blir en koll om vi kan sköta om den i Mars då ägaren ska till varmare breddgrader.Kl.fem är det inne bandy träning för killen våran och innan dess ska middagen vara uppäten.
Känner på mig att det blir en dag som kommer att kännas av i morgon kan jag lova.I går fick jag rycka in och hämta barnbarnet mitt från förskolan eftersom det andra barnet fick fara in på akuten med hög feber.Tur nog gick det bra för mormors gull hjärta.
Sådärja,nu vet ni vad jag ska göra resten av dagen/kvällen.
Satte in lite härligt vårliga bilder från Sköna Hem.
 
Njut av dagen och kram på er som läser:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    Hoppas det gick bra att vara hundvakt :-)
    Är ju så viktigt för hundägaren att det fungerar hos den man väljer att lämna hunden till. Så man kan slappna av på semestern :-)

    Skönt att det gick bra med barnbarnet & tur att du kunde hjälpa till & hämta det andra barnbarnet. Vad gjorde man utan mor/farföräldrar :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    2013-02-19 | 20:43:17
    Bloggadress: http://meramickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: