Norrskensnjutning

Sjuk pysslare

Kategori: Allmänt

 Min" lill "kille är en riktig pysslare,det vet ni nog om ni som följer min blogg.Har han inget att göra så är det bara att ge han en kartong,en rulle,färgglatt papper eller vad som helst så startar processen.Senaste pysslet är luffarschack som han har sprayat små stenar utifrån med olika färger och det spelet kör vi varje dag,stenarna har tom.blivit släta av allt spelande...hi..hi...Sonens pysselrum fylls varje dag av något som tänkas kan bli till nåt pyssel,så mängden ökar därinne i rummet och det behövs röjas.Meeeen......pysselgrejerna eller tänkta sådana,ges inte upp så lätt,så min stategi är att ta en städning när han är på skolan.Men det är en stolt mamma som tycker att det är kul med en kille som även gillar att pyssla..Nu däremot ligger min pysselkille i feber som kom i går kväll,natten har varit usel med sömn och dagen går i lugnets tecken,troligen hela helgen.Vill önska er en trevlig Fredag och hoppas på att eran dag blir superhärlig:)Lånade bilder bla.från Martha Steward.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • blockethuset säger:

    Trevlig blogg...

    2012-10-19 | 18:57:55
    Bloggadress: http://www.blockethuset.blogg.se
  • Maria säger:

    Roligt att sonen gillar att pyssla .
    Men tråkigt att han inte mår bra , hoppas han blir fort frisk !
    Härligt godis hjärta , passar mig ......jag gillar ju både godis och ♥
    Ha en fin kväll.
    Kram ♥

    2012-10-19 | 19:54:05
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: