Norrskensnjutning

Jysk är borta

Kategori: Allmänt

Det börjar att närma sig Halloween,den årstidsdukningen som jag bara älskar.....hi..hi..efterom man har barn så blir det ju givetvis att gröpa ur det äckliga innehållet ur pumpan för en ljuslykta.Man kanske skulle spara fröna och rosta dom,är faktiskt jättegoda.
Nåja,pumpa eller inte,den här pumpan tycker jag var annorlunda.(lånad bild)
 
I går pratade jag med sonen på kvällen,han hade kört förbi JYSK- och det brann!!!!!!!!Hela våran Piteå Jysk har blivit totalförstörd i branden,som troligen startade i lagret.Intill,vägg i vägg är Elgiganten som klarade sig till slut men blev rökskadat,det är obehagligt med bränder.
 
Promenaden med Cleo var helt underbar i soligt väder men halkigt,så jag känner av ryggen och nacken,man går lite på helspänn.Vi träffade en massa folk att prata med så prommisen tog lång tid med alla stopp,så kan det bli ibland:)
Sonen har fotografering på skolan och efter han slutat ska vi in på stan för att kolla om hans nya spel har kommit.Dom är smarta tillverkarna av grejer till barn,lagom till jul ramlar det loss en hel del nyheter.
NU ska jag klippa fyrbentas klor och ta en till kaffekopp,så kramen på er och kul att just du tittar in:):)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hörde på radion om branden, trist......vilken häftig pumpa på bilden. Fotograferingar . Ja det är det hos oss också just nu.
    Tack för titten hos mig// kramar jejje

    2012-10-24 | 13:25:10
  • Maria säger:

    Jag läste om branden på JYSK , usch vad hemskt .
    Vi brukar handla där ibland på sommaren när vi är i stugan och var i husvagnen . Köpte sängben till stugsängarna där sist .
    Vï har JYSK här i Gällivare också .
    Hoppas skolfotograferingen gick bra för sonen .
    Kram ♥

    2012-10-24 | 19:22:07
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Visst är det väl underbart med hund, man träffar så mycket trevliga människor & hundar som man aldrig annars skulle prata med :-)

    Vad tråkigt att jysk brunnit ner...

    Hittade ni spelet?
    Ha en fin kväll!
    Kram

    2012-10-24 | 22:55:39
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: