Norrskensnjutning

Andas....

Kategori: Allmänt

 Tjenare Torsdag!!
En dag eller kväll då mannen i huset kommer hem.Vi brukar båda två vara helt utslagna under kvällen
båda slappnar av, det blir tv mys med Revenge,längtar......
Har hunnit med sonen på skolan,vovveprommis och stöka undan hemma,ska ut på ärenden snart men känner att jag måste hejda mig i tempot lite,andas......
 
Vädrets makter gjorde så att det ljusa,fina blev till rått,grått och regn.Sonen rusade upp ur sängen i morse för att konstarera att det var alldeles för lite snö kvar,stor besvikelse,lillvännen min:)
Planerar i huvudet och ritar på kaklet hur våra visioner ska se ut för toaletten,det ska bilas upp golvet för att flytta toastol,tvättställ,varmvatten beredaren ska flyttas och golvet ska få värme.Hur nice som helst,det ska bli ljust och fräsch utan en massa grejer framme,önskemålet är att ha kvar vårat bubbel badkar och så får det bli,det är gode nytt,fast jag hade gärna "bara" haft en dusch.
Då kanske det tom.blir roligt att städa toaletten eller roligare,fniss......
 
Glöm inte att andas & var rädda om varandra:)
 
 

Kommentarer

  • Marias Hörna - Njut av Livet ♥ säger:

    Här var det full fart läser jag :) Ja du ANDAS...har precis haft en av mina Yogaklasser och talat om vikten med att just andas...
    Kram Maria

    2012-10-18 | 13:44:35
    Bloggadress: http://mariashrna.blogspot.se/
  • Maria säger:

    Ja , det är viktigt med andningen . Jag märker att när jag har ont så spänner jag mig och "småandas" .
    Kul med nyrepad toa . Ett bubbelbadkar vore skönt för min onda kropp ;)
    Ha en fin kväll.
    Kram ♥

    2012-10-18 | 16:54:22
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Hoppas du får en riktigt mysig fredag!
    Kram

    2012-10-19 | 10:11:32
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: