Norrskensnjutning

Uteliv,kottar & Ikea

Kategori: Allmänt

Hej & Hå!
Tack för att ni väntar ut mej tålmodigt.Jag har inte alls haft något blogg sug när kroppen har spökat för mig,skulle mer än gärna lämna detta avlånga land för en låååång varm semester utomlands.
Dagens elände till väder ska jag inte ens nämna utan i stället bjuder jag på ögongodis bilder om uteliv bl.a
Visst längtar man att vara ute mer och mer??
Mina små "husdjur"-kottarna har tinat fram och här bjuds det varje kväll på färskt vatten och hund/katt mat,och jag bara älskar dessa små söta kottar.
Cleo hon skäller på dom och undrar nog vad det är för små taggiga rackare,i går åt hon upp deras mat...hi..hi...

Dottern och svärsonen har smackat in ett nytt kök,och nytt(igen)köks golv med golvvärme,blev så fint:) och med det kommer alltid mer jobb,som ex. en ny bänkskiva,inte som den grönspräckliga på bilden,men den är fräck....
Jag och minsta sonen är förkylda och vi snorar ikapp men... om det inte blir värre... blir det IKEA i morgon med dottern,kul att få tillbringa tiden med dom stora barnen.

Lånade bilder från Leva och Bo,Hemtex mm.

Kommentarer

  • mickis säger:

    Åhhh IKEA är alltid kul :-)



    Hoppas ni piggnar till snart & att våren klommer med värme & solsken :-)



    Ha en godnatt!

    Kram

    2012-05-18 | 00:04:07
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Jag har varit i dina hemtrakter i helgen . I stugan ♥

    Det var inte så bra väder , men det gjorde inte så mycket för vi hade så mycket att greja med inomhus .

    Har rensat bort en massa saker från förra ägarna .

    På lördag var vi in till stan i Piteå , för dottern var med oss och hon var sugen på H&M och Gina tricot . Vi har inte dom affärerna här .

    Hoppas du hittade något fint på IKEA .

    Ha en fin måndag

    Kram ♥

    2012-05-21 | 08:56:44
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: