Norrskensnjutning

Rice

Kategori: Allmänt

Hej fina bloggisar!!
Mitt bloggande har verkligen fått stå tillbaka för jag har haft alldeles för mycket att göra samt väder,väderomslag,blåst,snö och kyla har gjort min kropp till ett gammalt raspigt tröskverk.

Det här med att vara trött och att inte få sova om nätterna gör vem som helst till en zoombie.
Jag älskar verkligen att få blogga och att kika in i andras bloggvärld!

Jag har hunnit med vovve prommisen i solsken,så underbart,fikat en god frunch och en stor kaffekopp,nu ska jag he mig in i duschen för snart väntar frillan tid.Ska bli så lyxigt att få sitta och läsa svaller tidningar och läppja på en kaffe kopp.Ryggen värker och det är inte så kul att sitta då med jag får ställa mig upp och vandra en stund.

Härliga bilder från underbara Rice.

Mer inlägg en annan dag,kika in!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag förstår hur du känner det . Jag är också i dålig form , har varit så mycket med att ordna efter pappas död . Och nu har ju David flyttat och det känns att jag grejat på för mycket . Det behövs bara att något annorlunda händer så däckar man ....trist .

    Men det är bara " att gilla läget " .

    Nu skiner solen här också så hopp om våren finns .

    Kram ♥

    2012-05-07 | 18:17:17
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Man får ta lite paus när kroppen & vädret strejkar...

    Hoppas du blev nöjd med nya frillan?

    Vi kanske kan få en bild?



    Ha en fin kväll!

    Kram

    2012-05-07 | 20:45:24
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: