Norrskensnjutning

Blickfång & Förkylning

Kategori: Allmänt

Måste bara visa er bilden från köket(Leva & Bo)det var så vitt,ljust och luftigt,tack vare takfönstret,visst var det fint??
I går hade jag ett ryck och städade våran uteboda,där alla vinter grejer var över sommar grejerna och gräsklipparen långt därunder,pust....
Vädret var underbart och jag tog det i min takt.
Förkylningen sitter i fortfarande och den blir snarare sämre,mår illa,har ingen matlust,man vill ju försöka undvika starkare medicin,men trots Rinexin(tack och lov för den)huskurer,så vill förkylningen inte släppa.
Jag blir sällan sjuk i "vanliga"saker men då jag blir sjuk så sitter det i länge och mycket,typiskt när man har fibro.......
Orken är på noll,minus,och stressen kommer krypande över allt ogjort,ni vet hur det kan kännas.....


Ikea,ja,där hann vi vara några timmar och jag trodde faktiskt att den klämdagen skulle vara hemsk med folk,men det var framkomligt i alla fall.
Vi hittade allt vi skulle ha och massor därtill,en säng till sonen,bebis grejer,en byrå till dottern,utemöbel,lampor,skärmar,en matta,rullgardiner,tyg, och lull lull,hi..hi...Köpte lite gröna grejer till stora sonens altan,porslin och glas.
Vi hann över till Finland en sväng och sedan begav vi oss hemåt till dukat bord med tacos,mums.

Den andra bilden från Leva & Bo är så fin tycker jag,en gammal mangel får agera blombord,blickfång i trädgården.

Vovve prommisen är gjord,kaffet urdrucket och senare i dag ska vi montera i hop sängen,och på fotbolls träning,första ute,om han orkar vill säga,vi får se hur han mår efter skolan.

Kram på er bästa ni:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    Vilken envis förkylning, men sådana brukar jag oxå få dras med... Rinexin är bra, men det tycker INTE min doktor som jöbbat på öron näsa halsmottagningen. Där tycker man istället att man ska använda corticonspray som sväller av i näan.. Men jag gillar rinexin bättre...



    Låter som bra dagar, ikea, finlandsbesök & tacos :-)



    ha en fin kväll & krya på dig!

    Kram

    2012-05-22 | 19:19:05
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Vilka fina bilder . Så där skulle jag gärna ha i mitt kök .

    Så är det för mig också om jag blir föryld , det tar så länge att bli helt bra . DEet är som att kroppen har nog med fibron .

    Låter som du har haft en bra IKEA dag . Det är så kul att handla där .

    Krya på dig

    Kram ♥

    2012-05-22 | 19:23:47
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • jejje säger:

    underbara bilder......va roligt med en IKEA tur.finns så mycket där som man behöver...(VILL HA )

    Fotboll här med,men lite förkylning på G.Ha de bra/kramar

    2012-05-23 | 22:24:37
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: