Norrskensnjutning

Ordning i hallen

Kategori: Allmänt

Hej Fredag!
Att ha ordning i hallen är nog ett stort bekymmer för många,oftast är hallarna för små och trånga.Vi löste vårat problem med att bygga om till en till entre- en groventre, och det är stor skillnad och så skönt att ha dom flesta kläder och skor där.
Jag hatar att ha oordning i hallen,det är ju oxå det första intrycket alla som kommer in,får..och enligt Feng Shui så speglar hallen resten av hemmet.Så sant så.....

Fina bilder kommer från Söna Hem,jag gillar de platsbyggda bänkarna med förvaring under och hallen i gammal stil med papraplyet hängande,så mysigt......Bra att oxå utnyttja höjden och sätta upp hyllor mm.högre upp efter väggarna.Dottern har ett sådant vitt träd i hallen,att hänga av sig på, och det är så fint!

Jag får nog sluta skriva snart för hjärnan och fingrarna hänger inte med mig.Jag mår inte alls bra och bara sover och sover och hoppas på att det är bästa medicinen.

Sist jag fick denna sjuka så visste dom inte vad det var,det är 20 år sedan då jag just hade fått våran andra son.
Vi blev supersjuka i förkylning och vi hade som tur var köpt en härlig fotölj att amma i och den gick att luta bak,så där "satt"vi och sov och jag ammade.Även då bröt denna sjuka ut,troligtvis av att jag var för trött.Blev ju inte alls någon sömn och nyss förslöst ett barn plus att vi blev sjuka,oj,oj....
Jag åkte in två gånger för inläggning i Gällivare och gjorde en massa konstiga,idag knäppa,tester,eftersom dom inte visst vad det var och jag var så yr och vinglig att jag gick in i dörrkarmar och fick inte alls bära sonen.
Då fick jag diagnosen virus på innerörat och jag var så i 3 månader,till slut klingade det av.

Denna sjuka är verkligen från he.....et!!!!!!


Nu ska jag vila igen,men jag TACKAR och niger för alla gulliga "krya på kommenterer"-ni är bäst!!!!!!Glöm mig inte,i will be back!!!

Ha en underbar helg ni fina.........KRAAAAMMMM:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Men oj vad du har jobbigt . Låter inte bra . När min kusin fick kristallsjukan fick hon med hjälpav en sjukgymnast göra några övningar- vända huvudet hit och dit på ett speciellt sätt så kristallerna i örat skulle hamna rätt . Det fungerade bra för henne .

    Fina hallbilder , jag gillar också de platsbyggda bänkarna . Snyggt!

    Ha en fin helg och ta det lugnt ♥

    Kram ♥

    2012-03-09 | 20:00:04
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Jobbigt :-(

    Har du testat åksjuketabletter, det vet jag att jag fick ordinerat när jag fick en virus på balansorganet.. Funkade faktiskt :-)

    Hoppas du snart mår bättre...



    jag skulle behöva ett inredningsteam som gör om min hall :-)



    KRAM

    2012-03-10 | 10:52:45
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: