Norrskensnjutning

Dusch

Kategori: Allmänt

Hej i vårsolen!
Just nu är det mycket på tapeten och bloggandet blir lite lidande.Jag gillar verkligen att blogga och känner att det är något jag måste få göra,helst varje dag.Men......så blir det inte alltid.
Idag har sonen och hela hans skola haft friluftsdag,vädret hade inte kunnat vara bättre.
En rosig och glad kille hämtade jag upp från skolan,verkligen nöjd att bara få "vara" under resten av dagen:)

Det lutar åt att vi ska fixa våfflor med sonen och hans tjej,snart.....mums.....blev inga under våffeldagen så det passar oss utmärkt.

Idag kommer bilder på ett axplock från olika modeller på duschväggar.Verkligen fräscht med nya dörrar till duschen och nu spelar det ingen roll vilket badrum man har man kan få dusch dörrarna i vilken modell man vill.

Varför har en del så sunkiga badrum?
Jag tycker verkligen inte om ofräscha badrum,vårat är inte alls som jag vill ha det och vi gjorde en snabb makeover då vi flyttade in i huset.
Jag kan svara själv på den frågan-det är sååååå dyrt att göra om badrum.Man kan ju fixa mycket genom en budget renovering,men ändå...vem vill inte ha ett fräsch,nytt och skinande rent badrum???
-Jag vill!!!!
Dessa duschdörrar hittar ni på denna länk: http:/www.inr.se/produkter/duschar

INR:s badrumsprodukter.

Tjingeling.....

Ps.Ikväll blir det att se sista Sveriges Mästerkock...Vem vinner???

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag brukar piffa med fina handdukar ,matcha med mattor , ljus och sånt som man gillar i badrummet . Då känns det finare . Visst skulle jag vilja ha kaklat och fräscht men det kostar mycket . Vi har en ljus vägg och matta i alla fall .

    Våfflor låter gott . Har inte ätit det på länge .

    Kram ♥

    2012-03-28 | 21:55:19
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Ja visst är det kul med bloggen, men man hinner inte alltid med den.. Man har ju lite annat oxå ;-)



    Här blev det soppa idag & våfflor :-)



    Ha en fin kväll!

    Kram

    2012-03-28 | 22:58:34
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Ninja säger:

    Var bara tvungen att kika in då jag nyss varit på norrskenssafari..

    2012-03-28 | 23:26:56
    Bloggadress: http://nordtellus.blogspot.com

Kommentera inlägget här: