Norrskensnjutning

Sommarlandet:)Here we come!!

Kategori: Allmänt

Nuuuuu....äntligen.......är det vår tur att flyga och fara........
Vi byter ut vinterlandet mot varmare klimat,och vi hoppas innerligen att det är sol och värme.Såg inte så lovande ut på prognosen(vår otur)men vi förflyttar oss till soligare sidan av Gran Canaria om det är så.

Det sista ska fixas och Cleo ska jag klippa klorna på,hon ska få bo i Älvsbyn hos sonens flickvän.
Minsta sonen har ingen feber idag men ligger och jag har sagt att det är bra att han ligger och kryar på sej inför resan.
I går var barnbarnet här mest hela dagen och sov sedan här tills föräldrarna kom hem efter en resa till Stockholm t o r. för att köpa en bil.Mycket med resande blir det för dom..hi..hi...

Hela "ligan" samlas här i em.då maken kommit hem,på fika med dopp så vi hinner träffas innan alla far åt olika håll.
Ska bli sååååå underbart,men underbart är kort,så snart hörs vi på bloggen igen!!

Många´" måbrakramar" till er fina bloggisar:)Hasta la vista:):)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Önskar er en trevlig resa !

    Koppla av och njut av värmen !

    Kram ♥

    2012-01-26 | 13:51:37
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Åsa säger:

    Mina Kära grannar jag hoppas ni får en underbar resa och jag är avis...jag vill oxå kunna resa bort en vecka till solen....nu hopppas jag ni tar kort så jag får se....Kramar till er alla...jag håller ställningen på gatan:))CIAO:))

    2012-01-26 | 17:47:12
  • mickis säger:

    HA EN UNDERBAR SOMMARSEMESTER!!!!!



    KRAM

    2012-01-26 | 19:46:34
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • jejje säger:

    låter underbart:)njut av värmen......kramar /jejje

    2012-01-27 | 08:00:43
    Bloggadress: http://livetpastorholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: