Norrskensnjutning

Pyssligt värre.....

Kategori: Allmänt

Våren....då ljuset kommer tillbaks.Man vill förändra hemma.Ett billigt och bra sätt är ju att köpa sig nya kuddar eller kuddfodral eller sy,nya dukar på bordet och in med fräscha nya,och nya färger på handdukar.
Idag köpte jag faktiskt ny gardinkappa med öljetter,i lila.....givetvis.
Härhemma dominerar vitt som bas men med färg accenter här och var,grönt,vitt,lila o jordfärger är mina färger.

Ett sätt att förändra är ju att kika in på nätets H&M Home och Hemtex,fint och fräscht,därifrån kommer bilderna.

I em.har jag och sonen pysslat på med att få in grejer i nya rummet.Han har huuuuur mycket pennor som helst i olika färger och varianter,pysselblock,sudd,lim,pärlor,lera,penslar,målarfärg,- ja gud vet allt vad grejer han har i pysselväg.
Samtidigt är det ju jag som ger han pysslet för att jag själv älskar det.Har han inget att göra så ger man han några tomkartonger och sedan är han igång att skapa,helt otroligt vad han kan pyssla den pojken.Ha..ha...
Så pysselrummet kommer väl till hands,så även att kunna spela därinne,-oj sååååå skönt att slippa höra spelljudet,me like........


Nu äta sedan ska vi och hälsa på stora sonen och hans tjej som ramlade så illa igår så hon bröt nyckelbenet på två ställen och det lutar åt operation,huvva.......
Sedan vovvewalk och skotta,suck!!!Vad less man blir denna snö ibland.Jag törs inte känna efter i min kropp för den värker och mitt huvud är tung av alldeles för lite sömn.


Men kram på er fina ni:)

Kommentarer

  • Marias Hörna - Njut av Livet ♥ säger:

    Underbar bilder du bjuder mig på idag. Skönt med sonen rum så kan han husera där inne.

    Och tänk idag kom det snö här...fast jag har ju längtat.



    Kram från Maria

    2012-01-10 | 17:45:46
    Bloggadress: http://mariashrna.blogspot.com/
  • Maria säger:

    Vilka fina bilder . De vita löparna och kuddarna gillar jag .

    Man blir alltid sugen att förnya i hemmet så här efter jul .

    Kul med pysselrummet .

    Otur för sonens tjej med nyckelbensbrott .

    Kram ♥

    2012-01-10 | 19:51:29
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • jejje säger:

    vilka härliga bilder:))blir så sugen på att piffa lite.....men jag ska städa bort julen nu under veckan.Ja ,denna snö.Mysigt .....men det kan ju komma med måtta.Min ,Ninni är också en pysselmänniska.Sist blev det en filmlåda som hon gjorde av en makaronlåda;)kramar

    2012-01-11 | 07:37:56
    Bloggadress: http://livetpastorholmen.blogspot.com
  • mickis säger:

    snön kom men gick, den vände om... nu har vi barmark igen :-)



    Ojdå det låter som hon är ordentligt skadad.. stackare..



    Hoppas du får en riktigt bra onsdag!

    Kram

    2012-01-11 | 09:53:29
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: