Norrskensnjutning

Floating

Kategori: Allmänt

Floating-
Jordens dragningskraft(gravitatiationen) upptar mellan 85-90 % av all aktivitet i det centrala nervsystemet.
När du vilar i viktlöshet frigörs en stor mängd av denna energi och avlastar områdena i hjärnan.
Energin omdirigeras och används där den bäst behövs för att återställa balansen i kroppen.

Effektiv behandling vid-
stresstillstånd
nedstämdhet
rygg,nack problem
fibromyalgi
whiplash
smärtlindring
sömnstörning
rematism
psoriasis

Bilderna är lånade ur dessa sidor om floating.

Har någon av er läsare provat?


Hoppas verkligen att eran helg har varit bra?synd bara att dom tar slut så fort.
Vi har varit ute och skottat snö(ovanligt,snöar än)hundpromenader,hälsa på besök,god mat och dryck,
stan shopping,barnbarns pussar,lek och bus,packande och matlådslagande,bak.

Många kaffekoppar har det blivit,verkligen trevligt!

Nu ska jag sätta mig vid symaskinen och laga ett par shorts och en klänning till mina större barn,elden sprakar i spisen och kaffe koppen är urdrucken.Ikväll blir det fika the & mackor framför tv.n och Sofias Änglar som börjar om.
Njut av dagen,den kommer aldrig mer tillbaka!

Kommentarer

  • mickis säger:

    Nej jag har aldrig testat floating... har du?



    Vi har oxå haft en toppenhelg, men jag känner som du.. de går för fort...



    Ha en finfin kväll!

    KRAM

    2012-01-23 | 19:49:16
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Jag har aldrig testat floating . Men möjligheten finns på ett spa här i Gällivare .

    Kanske man borde prova det . Ser skönt ut .

    Kram ♥

    2012-01-23 | 21:56:27
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: