Norrskensnjutning

Kottebebisar och sensommar

Kategori: Allmänt

Heeeej!!!!!!!
Trodde ni att jag hade glömt er???
Åh,nej...inte det,bara lååång ledighet från bloggandet:)
Verkligen,verkligen hoppas jag att ni har haft en toppen sommar!!!
Själv har jag haft det super bra trots att vädret inte har visat sig från sin sommar kostym.
Helgen som varit bjöd på riktigt underbart sensommar väder,då passade vi faktiskt på att
göra höst fint ute och plockade undan alla sommar möbler och sommar grejer.
Tomt....blev ordet,men vi känner att helgerna framöver är fulla av annat göra så det var oxå skönt
att få fixat till.Lite höstkål,ljung och annat ska köpas in.Tända ljus i lyktorna om kvällarna och bara må
inne,ja...hösten är en mys- årstid både inne och ute.
 
Det har hänt lite roliga grejer här i familjen,mer om det blir det imorgons blogg.......så Välkommen in!
 
Kram på er <3

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej !
    Välkommen tillbaka . Vad roligt att du börjat blogga igen . Har saknat dig .
    Sommaren gick alltför fort . Jag hade velat vara mer i stugan . Men vi åkte hem i slutet av juli för att hjälpa äldsta dottern flytta till en lägenhet . Hon har varit tvungen att bo hemma i sommar efter separationen med killen .
    Tanken var att åka tillbaka till stugan men då vägrade yngsta barnet följa med dit . Så vi blev kvar hemma .
    Spännande att läsa vad för roligt som hänt hos dig , nu blir jag nyfiken .
    Kram ♥

    2012-08-27 | 13:22:31
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Välkommen tillbaka :-)
    VAD GLAD JAG BLIR ATT DU INTE GLÖMT OSS :-)

    Ja nu börjar den mörka tiden med hög klar luft & mycket värmeljus... inte så dumt det heller... men jag hoppas på en varm solig höst :-)

    Nu väntar jag på morgondagens roliga inlägg från dig :-)

    KRAM

    2012-08-27 | 23:09:48
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: