Norrskensnjutning

Sommar planering

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!
Dagarna svischar i väg,är det för att man börjar att bli gammal????He..he...
Härliga nyheter från Hemtex,det är alldeles för länge sedan jag var dit in,det börjar bli dax nu att göra ett besök i den butiken.
I går blev det att jag och dottern började tvättning av bebis kläder,och som vanligt har man ju glämt bort hur små dom egentligen är.Idag har jag och sonen varit på hälsokontroll inför skolan,en duktig son hörde och såg bra och inga andra krusiduller,så skönt.Växer så det knakar så man känner att ett besök på klädaffärer skulle oxå sitta bra.

Jag har inte alls varit sugen att gå på stan så det ytterst nödvändiga har bara blivit av,ibland blir det så och det är oxå en skön känsla.

Fundrar ut lite semester planer för i år,vi har så många, så jag kollar runt lite på nätet så får vi se.
Mycket annat kul har vi oxå att se fram emot,sonens student,syrrans 60-års dag,midsommar med nära och kära,valborg med vänner och förhoppningar om en flytt för oss.(Nope,vi har inte hittat rätt boende....)Sedan vill vi inte planera allt,sommaren måste man ju lämna öppen för oplanerade upptåg.

Nu ska jag vara social med sonen så kram på er och TACK för att ni tittar in:)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för din kommentar att du saknar mina inlägg .

    Jag har varit lite seg och oinspirerad att blogga . Tycker det inte händer så mycket . Sen har det varit så mycket att ordna med när min pappa dog .

    Krafterna sinar .

    Jag längtar också till sommaren .

    Spännande ...snart kommer ditt barnbarn .

    Härliga bilder .

    Ha det bra ♥

    Kram ♥

    2012-04-17 | 17:42:14
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    Planera & drömma är väl bra.. men långa lata lediga dagar behöver man oxå ha.... på sommaren :-)

    Ni verkar ha mycket kul på gång :-)



    Ja Hemtex kanske man skulle ta en lov in på.. alltid trevliga saker där:-)

    Vad bra att det gick bra för sonen på hälsokontrollen :-)



    Ha en fin kväll!

    Kram

    2012-04-17 | 18:35:34
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • jejje säger:

    oj,va mycket kul ni har på G:)bebiskläder?-är det barnbarn på gång?låter spännande.Kul att planera inför sommaren.Vi ska bo i husvagn under PSG:))kramar

    2012-04-18 | 15:42:53
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: