Norrskensnjutning

Små fix

Kategori: Allmänt


Frestar idag med fina påsk pynt bilder från Village.Riktigt med ögongodis...

Sonen hemma idag med lite halsont och förkylning i kroppen,trött...inget farligt- men så pass att man vill att han ska få pigga på sej till Påsken-det går ju fortfarande magsjuka och influensa,det har verkligen härjat hela vintern.Usch....peppar,peppar...
Packar lite smått och försöker att inte stressa upp mig utan tar allt som det kommer inför stugresan.
Helgen har varit underbar och verkligen avstressad,det behövs ibland eller oftare ska jag säga.Vad ska ni bloggisar göra under Påsken?

Nu ska jag klippa klorna på Cleo och jag tror jag ta mig en kaffekopp till,det blir bra det.....lugn och harmoni,hi..hi..(kan ju lura mig själv en stund i alla fall).Själv är jag faktiskt oxå trött med en återkommande huvudvärk,längtar faktiskt redan till soffan för kvällsmys.
Solen skiner och det är några minusgrader,lovely.

Låt solen skina ikapp med er idag!

Kommentarer

  • mickis säger:

    Vi brukar fira påsk i stugan, men i år verkar inte vädret speciellt inbjudande & åka till stugan för att sitta inomhus det står vi över... Zing vill absolut INTE vara inne när han är i stugan utan han vill springa lös på tomten :-)



    Hoppas ni får vara friska i påsk :-)

    Kram

    2012-04-04 | 23:37:43
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Tittar in och önskar dig en GLAD PÅSK ♥

    Kram ♥

    2012-04-05 | 17:32:37
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • jejje säger:

    tack för din påskhälsning.jag har jobbat halva påsken resten har vi varit ute i fin vädret.

    Tjusiga bilder,jag älskar ljus:))ha en underbar vecka & hopas ni är friska/kramar

    2012-04-10 | 10:05:57
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: