Norrskensnjutning

Gott & blandat idag

Kategori: Allmänt

Spisvärme,så heter Mästerkocken Sigrids nya kokbok,jag tycker namnet är jättebra men har inte haft chansen att bläddra i den.Har du?

Organiska produkter från skog och fjäll har jag bloggat om förut,det är c/o Gerds produkter jag pratar om och nu har det kommit till mother and child,något för min gravida dotter att prova.Dom tillverkas i Jokkmokk och man kan beställa prov i mindre format om man vill prova,lite dyra men det är ju fina produkter.

Sedan så är jag sedan en tid-bloggvertiser för olika produkter.
Man går med i det och göra en profil på sig och sitt intresse sedan får man i sin tur anmäla intresse för produkter som erbjuds att testas.Kommer man med får man hem provpaket.
Senast provade jag Liptons teer i pyramid påsar,i olika smaker-inget nytt för mig för det har jag redan köpt hem,men jag delade med mig och bjöd på teet bland vänner och bekanta,mysigt.
Jag gillar det teet för smaken och luktens skull,det är så nära man kan komma bryggthe.Det är ju oxå en social dryck.
Jag tror jag lånade bilden överst från en matsida,sedan Gerd och c/o och bloggvertiser.

Nu ut i solen på vovve prommis och ikväll Lets Dance.Vad ska du/ni göra?

Njut Fredagen och helgen och ha det så skönt i solen.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Har inte sett den kokboken . Har inte heller provat c/o Gerds produkter . Jag tror det var ett reportage i NSD om det för ett tag sen .

    Ha en fin helg ♥

    Kram ♥

    2012-04-14 | 20:20:51
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: