Norrskensnjutning

Franskt hos Leila

Kategori: Allmänt

Härliga Leila,vem skulle inte vilja vara i hennes kläder?
Bilder från Leilas sida och Frankrike.

Idag ska jag oxå faktiskt börja att baka till sonen som på Torsdag fyller 20-år.
Tyckte faktiskt nyss att han gick i mellanstadiet eller körde moppe,hela gatan var full av moppe ungdomar som levde om,ha...ha...
I går hade jag alldeles för mycket på agendan.Lillemans fotbolls träning,mission med stora sonen,ringa om lägenheter,andra telefon samtal,pappers göra, sålde sonens våningssäng,skrivit brev på mailen på engelska,så i går kväll var jag en trött mamma som inte heller hunnit få i sig middag för sonen åt hos syrran.Jag blir såååå trött i kropp och knopp av att fara runt och fixa och dona och det vet jag om men ibland är det ett måste,ja..ni vet!
Baka ja....det blir enkelt men gott,det som ska i ugnen.

I dag är det verkligen sur väder,det regnduggar och är mörkt och kallt,man får hoppas på att sommaren bjuder på härlig värme.
Hoppas ni bloggisar har det jättebra och att ni kikar in och läser "gamla" inlägg det kallar jag värme!!!!Hi..hi....

Kram på er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: