Norrskensnjutning

Hur ser din hall ut?

Kategori: Allmänt

Enligt Feng shui ska det vara ordning och reda och välkomnande att komma in till någons hall.
Gärna med inslag av vatten och växter,bilden ovan är ingen sådan hall men välkomnande ändå och lite annorlunda.
Hur ser din hall ut?

Just nu öser det ner utanför och det är mörkt inne,Cleo ligger och snusar bredvid mig och mår gott.
Igår började jag om min akupunktur behandling för bla.min häl,fibromyalgin,höfter och knän.
Jag har en upphakning som inte vill släppa men den ger sig med tiden.Senare i höst/vinter ska jag börja i varmbassäng och köra vidare med nålar,just nu skulle jag bara vilja ha varmt,soligt och skönt väder.
Men,men........snart ska skolkillen hem och jag ska hinna med en kaffekopp innan -så njut av Onsdagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: