Norrskensnjutning

Hemma SPA

Kategori: Allmänt

Hej ni fina!!

Fredag,ja kan ni fatta vad veckorna far iväg.Tur är väl det så vi får vårvinter någon gång...hi..hi..
Att mysa till tillvaron på hösten gör nog många,ni som är lottade så att ha i ägo ett spa-bad eller en badtunna kan ta tillvara på hösten och mysa till det ute i badet.
Att ha ett eget ute hemma spa-Härligt,ta fram massor med ljus,kanske rökelser,härliga produkter,ett vinglas och ost o kex,känner ni längtan?
Vill du läsa mer om bilderna så kika in på Leva & Bo.
Här har dom faktiskt plastblommor ute,inte så pjåkigt,blir ju mysigare och framförallt är ju blommorna frosttåliga.

Mys på,även ni som inte har ett spa eller en tunna...hi...hi...
Ha en riktigt fin Fredag,det ska vi ha med vänner och After Work med buffe,mycket surr och barnbus.

Kommentarer

  • mickis säger:

    Det låter som om du kommer få en härlig fredag :-) Hoppas det..



    Kul att du hittade in till mig :-) Välkommen tillbaka :-)



    har du ngt kort på hunden?

    Kram

    2011-09-16 | 15:15:52
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com/
  • Maria säger:

    Vad kul att du hittade till min blogg .Vi är nog många som lever med denna sjukdom fibromyalgi . Har fått kontakt genom bloggandet med flera .Har du varit sjuk länge ? Jobbar du ?

    Jag har haft besvär i snart 17 år , men det tog många år innan jag fick en diagnos . Är sjukpensionär nu . Har lärt mig leva med detta och försöker ta dagen som den kommer och hitta "guldkornen" .

    Har läst lite i din blogg. Gissar att du bor i Norrbotten ?.

    Kul att du gillar inredning , det gör jag också .

    Titta gärna in fler gånger till min blogg .

    Min hund är en bichon havanaise . Ludde .

    Hälsningar Maria !

    2011-09-16 | 18:11:03
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: