Norrskensnjutning

Spira med orange

Kategori: Allmänt

Hösten är ju verkligen en tid för nya textilier i form av kuddar,gardiner och filtar.
Att ha det ombonat inne är nog viktigt för dom flesta nu när kylan och mörkret kryper på.
Mycket snyggt har ju SPIRA, i form av mönster,enfärgat och underbar färgsättning.Det oranga inslaget av färgsättning även hos Spira går hem hos mig oxå.
Village,vår nyöppnade butk i staden har just Spira produkter.

En frostig och kall morgon hos oss(-5).Efter jag skjutsat Ph.till skolan så blev det morgonprommis med fyrbenta.
Ett antal kaffekoppar och en datastund medans golvet torkar.
Kroppen mår inte alls bra nu då kylan är här,tack o lova att det inte blåser iaf.Jag har smådjävlar som "gnager"i lår och höfter och en stelhet med värk i ena sidan av nacken som varit i någon vecka.
Min förkylning har inte helt gett med sig utan börjat om och då främst med hosta,det är alltid segdraget för mig då jag får en "vanlig"sjukdom,och då alltid på hösten.Kroppen känns att vara i botten och jag verkligen längar efter sol och värme,att bara få vara och ta hand om mig själv.
Och tro mig jag har letat efter resor men det är sååå dyrt då man helst vill fara under höstlovet(Ph.och jag) och att inte flyga så långt.
Jaja,det får bli framöver,nu ska jag i alla fall ta och göra en kladdkaka.

Njut dagen ni fina,kram på er :)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Många fina färger och mönster .

    Min äldsta son som bor i Göteborg har inrett sitt kök i orange och svart .

    Visst är det jobbigare med värken på hösten och drabbas man av något mer , typ förkylning , då tar det så läng tid att bli bättre .

    Kladdkaka låter mums.......

    Kram ♥

    2011-10-26 | 18:40:30
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: