Norrskensnjutning

Pentik och Lördagsmys med mina fina!

Kategori: Allmänt

Hej Lördag!

Igår var jag till den större staden Luleå.Inte för att shoppa utan ett möte,givetvis stressade jag runt till en av mina älsklingsbutiker,Pentik.
Dom har så otroligt mycke fint som man vill ta med hem.Ett axplock kan ni se på bilderna,kransen är jättefin för att inte tala om doften på julkaffet,mmmmmm.........
Men ingenting??följde med mig därifrån-otroligt för att vara jag!Hann in och köpa en Fars dags present och givetvis på Lagerhaus där en påse i  hamnade i bilen till Piteå.
Stannade till på storheden och hann köpa mig en större julgran i plast(allergiska) för den vi hade var alldeles för liten hos oss,den ska få pryda i sonens nya lägenhet.Annat smått och gott blev det oxå.
Jag hann precis hem till att hämta Ph.från skolan,puh....

Nu sitter jag och minsta sonen och väntar på att vi kan börja köra till Skellefteå,vi ska ta upp min man från sitt jobb som han slutar på kvällen och ta in på ett hotell,sååå mysigt!
Ska inhandla ost & kex och jag ska dricka ett glas rött till,mmmmm.........
Han ska jobba 12 timmars tio dagar i sträck och höll på att längta ihjäl sig,(vi med,fniss)tur att det är nära att köra!!

Är lite sliten idag av Luleå resan,men ska softa ikväll och få bli ompysslad så det ska bli nice.Att denna resa kommer att ge sina spår det glömmer jag bort just nu!

Många kramar till er fina bloggläsare och ha en underbar fortsättning på denna Lördag,det ska vi!!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Den butiken har jag aldrig varit i . Vad mycket fina saker. Kransen med rosorna och ljuslyktan med rosorna gillade jag .

    Hoppas ni har en mysig lördag , låter så ;)

    Kram ♥

    2011-11-12 | 22:17:37
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: