Norrskensnjutning

Ljus i vårt hus

Kategori: Allmänt




Hej Torsdag!

Idag är det på pricken 1 månad till tomten kommer!!!!Min promenad med Cleo var blåsig,snöfri men solen tittade fram,älskar solen!!!!!

Hade tänkt börja med att pynta i fönstrena idag så får jag se hur långt jag kommer.Sonen kommer på lunch 11.30Ph.ska hämtas från skolan 13.20 och mannen,som har jobbat natt i några nätter ska väckas innan 14.
Tycker inte alls om att passa tider,blir lätt stressad av det och att man bara ska lämna det man håller på med,gör mej oxå stressad.Har lärt mig att sålla bort mycket eller strunta i saker,ta det lite i taget, om det blir för "tätt"mellan göromålen,allt för att må bättre.

Inreda på nätet har så mycket fint,julstjärnorna från Watt och Veke är så fina,och påsarna med budskap är så underbara.
Själv skulle jag vilja ha "kulorna" med ledlampor i,så söta!
Ljusdekorations kransen högst upp har jag,och den pyntar jag om efter årstid.Slingor med belysning och i olika storlekar är verkligen inne nu,dom kan man hänga lite varstans och få mysigt.

Bilderna är lånade(x-mas stakarna kommer från en annan nät butik,glömt vilken,fina är dom.)

Hörrni,mys dagen,kramar från mig:)

Kommentarer

  • mickis säger:

    ojdå det var mycket att hålla ordning på idag :-)



    Men kanske hinner du få fram lite pynt mellan varven, jag har inte börjat än ska sätta far efter att jag & Zingo varit ute tänkte jag :-)



    Ha en mysig dag!

    Kram

    2011-11-24 | 11:06:21
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Maria säger:

    Jag har också pyntat , tycker att det lilla gör att jag har mer ont i kroppen nu efteråt :(

    Jag gillar inte heller att passa flera tider ,nu händer det inte så ofta .

    Fina bilder du visar . Riktig julstämning !

    Kram ♥

    2011-11-24 | 21:55:12
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Maria säger:

    Jag har också pyntat , tycker att det lilla gör att jag har mer ont i kroppen nu efteråt :(

    Jag gillar inte heller att passa flera tider ,nu händer det inte så ofta .

    Fina bilder du visar . Riktig julstämning !

    Kram ♥

    2011-11-24 | 21:56:06
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Maria säger:

    Oj , nu blev det dubbla kommentarer . Råkade trycka två ggr ;)

    Ha det bra ♥

    2011-11-24 | 21:57:47
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: