Norrskensnjutning

Julmarknad

Kategori: Allmänt

Hej fina ni!

Under helgen var den årliga gammeldaxa kyrkmarknaden- som då i år var utan snö.I fjol då jag och Ph.var där var det massor av snö och jättekallt.
Jag gillar att gå på marknader och titta på allt och kanske hitta DET som man vill ha,hi..hi..Nu är ju oxå markander med mer kvalitet och helgens marknad innehöll just mycket av hemgjorda saker bl.a kransar,tomtar,bockar,lyktor,mössor,hembakat mm.
Barnen kunde åka häst och släde som då i år var vagn.Jag ville få lite julkänsla och visst blev det så.

Har ni börjat att julpynta hemma??
Jag har inte ännu börjat för jag har lite hemliga förberedelser för helgen,så mitt bloggande blir strövis under veckan,men jag har såååå mycket att göra men jag ska försöka att inte stressa,hrm....

Kram på er:)

Bilden är lånad av PT.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vad mysigt det låter med marknaden .Fint med handgjorda saker .

    Jag har inte pyntat ännu . Bara bytt gardiner .Men det blir i alla fall ljusstakar och stjärnor nu i veckan .Tomtarna behöver inte ha så bråttom .

    Kram ♥

    2011-11-22 | 21:24:18
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    vilka käcka tomtar :-) Man kanske skulle sno den idén :-)



    Jasså du tror att ni bott på det hotellet? Balito Beach tror jag det hette :-)



    jasså hemliga planer.. du gör mig nyfiken...?

    Nej inget pynt än, men jag får nog börja imorgon :-)



    Ha en fin onsdag!

    Kram

    2011-11-23 | 15:07:05
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: