Norrskensnjutning

Julinspiration

Kategori: Allmänt

Hej Onsdag.
Sista dagen på November månad.Min promenad idag var blåsig,regning,kallt och plus grader i luften.
Kroppen mår inte alls bra av blåsten,känner av nacken oxå då jag, dottern och Ph.bakade lussebullar,men goda blev dom,så det var det värt.
Bjuder på julinspirations bilder idag bl.a från Bo Bedre och ett tidningsreportage om boende,Leilas kaka,lånade bilder.Jag gillar det ljusa men ändå att man ser och känner av julen.Naturen ska ju tas in,det är det nya(har man inte alltid gjort det,eller?).

Hoppas att ni får en fin dag,kram på er!

Kommentarer

  • mickis säger:

    svar:Ja det är det bästa med hund att inget väder stoppar promenaden :-)

    Ang att va sjuk.. ja det är inte klokt hur mycket man måste hålla i när det gäller sjukdom & jag har insett att det finns ingen annan som ser om mitt hus, det måste jag göra själv...



    Lussebullar... GOTT!Är sugen på att baka det, får nog bli under veckan :-)Det är ju lättare än vanliga kanselbullar för de behöver ju inte kavlas :-)



    Ha en fin kväll tsm med bonde söker fru ;-)

    Kram

    2011-11-30 | 19:20:46
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Coquina säger:

    Vilka härliga bilder =) Har precis lagt ut en ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    2011-12-01 | 00:05:42
    Bloggadress: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: