Norrskensnjutning

Skönt häng ute i det fria

Kategori: Allmänt


Nu är det ute som gäller.
Jag och min dotter fick oss en smygtitt innan premiär öppnandet på Em här i stan på utemöblers avdelningen.
Mycket hade dom kvar att packa upp men oj,oj,oj säger jag bara,vad mycket snyggt vi hittade och ville ha.Kom i alla fall hem med en ill grön solstol som nu pryder sin plats på altanen.
På bilderna är det mycket ute häng,lånade av bla.Kila möbler,IKEA,och där givetvis min favvo Ernst Kirchsteigers fina utemöbler i vitt finns med på bild (igen...).
Vem skulle inte bli lycklig över att äga en Fatboy i sommar?-det skulle jag!!gärna då hängmattan i någon läcker färg men även en stor sacco Fatboy skulle passa bra.Går att ha ute,den tål fukt,smuts.
Givetvis finns det "häng" varianter att mysa i för barn också.

Mycket mys i trädgården och på stranden stundar,och jag längtar.........

Kram på er bloggläsare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: