Norrskensnjutning

Jordgubbsfrossa i sommar??

Kategori: Allmänt

Längtar du oxå efter jordgubbar?Jag längtar massor....
Tänk bara lukten av dom- man smälter.
Verkar att det blir bra sködar i år,så då får man frossa i billigare gubbar,oj,så härligt!!

Helgen börjar att lida mot sitt slut och ikväll har vi grillat i det vackra vädret.P. sitter och ser en film och myser innan läggdax,jag ska kasta mig i duschen efter en prommis med fyrbenta vännen.
Vi har idag varit och hjälpt till hos dottern med familj,dom har en ny altan med en tillfällig "spång" till bro,som jag ramlade ifrån idag.Altanen är ganska hög så det blev ett ordentligt fall.Jag landade och gjorde illa min hand som jag har brytit tidigare och slog i ryggen,samtidigt är jag öm överallt.Nåja,tur det gick bra hade kunnat sluta värre.Så nu måste trappbyggnationen ta fart!!

Trevlig Söndagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: