Norrskensnjutning

Examenstider

Kategori: Allmänt

Hej ni fina!!
Bloggande har jag inte hunnit med sista dagarna,det är mycket som händer denna tiden på året.Ni håller säkert med mig?
Jag har hunnit med att fylla år,och blev firad hela dagen,vädret var på min sida så fikat intogs ute på altanen.Senare på kvällen grillade min man och det smakade underbart gott.
Solen och värmen kommer önskat till oss,synd bara att blåsten vill stanna.

Blommorna är planterade ute och det blev så mysigt så nu vill vi inte ha några som helst kalla nätter.
I går blev vi bortbjudna på grillat vid havet,snacka njutbart!!!

Jag har fixat lite inför stundande bal som min stora son och hans flickvän har imorgon.SOL och VÄRME önskas!!
På Fredag ska vi på examen i kyrkan och fika i Älvsbyn,ska bli kul att träffas alla.SOL och VÄRME önskas!!
I morgon lutade det åt att E.skulle vara hos mormor,då blire pusskalas.

Förresten ett tips så här i examenstider-Carolina Gynning har designat glas,ett hett tips!!Finns hos Cervera.

Kramar på er,njut av dom ljusa,fina kvällarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: