Norrskensnjutning

2011

Kategori: Allmänt

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR på er!!!!!!

Har ni sett underbara SIA.s nyhet,det vackra fatet?

Våran afton bestod av plankstek,cheesecake och varma bär,gott att dricka och nyårsraketer.Helst underbart gott och mysigt.Min dotter och svärson hade fest för första gången i sitt nyrenoverade hus,min yngre son och hans tjej hade fest med kompisar,hörde inte ens då dom kom hem.
Vad gjorde ni under nårsafton?

Idag är et jättevackert ute,men jag ser att temperaturen är på väg att bli kallare än vad den var i morse.Veckan som kommer är en kort vecka med helg,röd dag igen,och efter det blir det att plocka bort julen för denna gång.
Det blir alltid tomt och man saknar stjärnorna i fönstrena och julgranen,men samtidigt är det skönt att vi närmar oss våren och sedan underbara sommaren.
Min man och son ska ta sig en lång tågresa till veckan för att köra upp en bil som min son har köpt,man får verkligen hoppas att snökaoset neröver är över då,för man är alltid orolig då nära och kära är ute på vägarna om vintern(ja,sommaren oxå för den delen).
Våran bil har ju blivit kraschad och ska lagas så just nu har vi en låne bil,och att vara utan bil går ju absolut inte.

Dagen består av snöskottning,hundprommis,tacos,kaffedrickning,wii-spel,och inte alls många mer knop inräknat än det,oj,så skööönt!!!!

Njuuut av årets första dag och nu ska vi lära oss skriva 2011.

Kramizar till er kära bloggläsare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: