Norrskensnjutning

I går ville jag ha ett nytt badrum!

Kategori: Allmänt


Som ni bloggläsare vet så är ju en av mina önskningar ett nytt badrum,och drömma kan man ju så här kommer mer ögon godis bilder (lånade) på superfina badrum.
Kolla in den läckra kranen vid badkaret,golvmodell.Vill ha.......

Annars så är det sjukstuga här ännu, omän febern har gått ner på lilleman.Alla mina barn och mitt barnbarn,min man som inte känner sig allt för pigg, åkte dit på influensa,stackare,tur att jag (ännu,peppar,peppar..)fått hålla mig frisk,så att jag har kunnat pyssla om och haft vaken nätter.
Solen skiner men det är kallt och ska visst bli så resten av veckan som kommer,det blir att hålla elden vid liv i kaminen.
Nu väntar lite bortplockning och lunch men ha en skön Söndag och ta vara på solen och ljuset.

Kramar till er kära läsare!

Kommentarer

  • helena säger:

    Väldigt tjusigt det där nedersta badkaret med inbyggda hyllor. Ett sånt vill jag definitivt ha när vi bygger om vårt badrum vilket är ganska snart faktiskt. Har redan letat rätt på en förtroendeingivande snickare. Hopppas det får plats hemma oss bara ett sånt där kar.Vi kommer knappast kunna få två kortändor fria som på bilden men ska nog gå ifall hantverkaren vet vad han gör. Tack för inspirationen, du har verkligen bra smak.

    2011-04-06 | 12:18:08
    Bloggadress: http://badrumsrenovering-halmstad.se
  • Ulrika säger:

    Tack snälla.Vad kul att få göra om badrummet.Jag tycker det är viktigt att det är mysigt,funktionellt,ljust och en touch av annnorlunda.Lycka till!

    2011-04-06 | 12:23:34
    Bloggadress: http://norrskensnjutning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: