Norrskensnjutning

Whoopies eller något annat julbak?

Kategori: Allmänt


Hej andra advent!

Måndagen är här med besked,snön lyste vit på backen i morse så sonen flög ur sängen..hi..hi..
Visserligen snögubbesnö,men snö i alla fall.Kul för alla barnen.

Helgen har varit underbar med god mat och besök i staden intill för julshopping.Det var fler än oss som tänkte den tanken och det var verkligen rusch överallt.
Men samtidigt mysigt,bara vi tre på rackeltur.

Vi har även hunnit med att få upp en ny fungerande slinga på flaggstången och en gran med belysning som nu båda två sprider ljus och julstämning utomhus.

Hunpromenaden är gjord i morse och med den blöta snön blev även hunden julfin med snöbollar kring benen som fastnat..ha.ha...

Har dammsugit och är verkligen sugen på att baka,kanske inte dom populära whoopies som Leila gör i olika smaker och utseenden men något annat juligt.

Mycket "julkänsla" idag med andra ord,måste bero på snön,hrm..!!!

Tjingeling fina bloggisar,kramen på er!

Kommentarer

  • jejje säger:

    tack för titten hos mig:)måste säga desamma till dig.....vilken mysig blogg du har.Bor du här i norr,anar det..men var nånstans..Jag bor i en by utanför Luleå.Jag kikar gärna in igen,för jag gillade massor i din blogg/kramar Jejje

    2011-12-05 | 12:01:35
    Bloggadress: http://livetpastorholmen.blogspot.com
  • mickis säger:

    Det borde få bli snö nu & ligga kvar till efter julhelgen iaf:-)

    Jag har INGEN julkänsla... jag försöker pynta till det men den där känslan vill inte infinna sig.. Inga julklappar har heller införskaffats än.. Men jag hinner... ;-)



    Blev det ngt bak idag?

    Ha en gokväll!

    Kram

    2011-12-05 | 18:29:42
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com
  • Gardenhouse säger:

    Kul att du kikade in till mig med!

    Vilka bakverk...

    Ni verkar också ha haft en härlig helg, måste bara fråga vad är en rackeltur? Har jag inte en aning om!!!

    Ha en fin fortsättning på veckan,

    kram Sussi

    2011-12-05 | 21:46:04
    Bloggadress: http://gardenhouse.blogg.se/
  • Gardenhouse säger:

    Kul att du kikade in till mig med!

    Vilka bakverk...

    Ni verkar också ha haft en härlig helg, måste bara fråga vad är en rackeltur? Har jag inte en aning om!!!

    Ha en fin fortsättning på veckan,

    kram Sussi

    2011-12-05 | 21:46:47
    Bloggadress: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: