Norrskensnjutning

Tv kockar som bakar och lagar mat är Välkommen till oss!!

Kategori: Allmänt



Hej hopp!

Hoppas att ni har en bra Måndag "so far"?

Sonen blev hemma idag så vi satte i gång ett lussebak.Man måste ju bara ha lussebullar imorgon då det är Lucia.
Bullarna vi bakade förrut tog slut i ett nafs så nu får dessa räcka för jag bakar inga mer i år.

Några människor som är duktiga och kan både det ena och det andra inom mat och bak det är Leila,Tina,Ernst,Per o Pernilla.Det är många tv program nu om allt med mat inför julen.

Bilderna är lånade från tasteline och recept.nu

Ernst och Leilal får (även i år,hi..hi..)komma hem till mig och fixa bak och mat.Ja,Per och Tina och Pernilla oxå......

Ni är såååå Välkommen!!!!!
Kram på er,nu har degen snart ökat klart i omfång.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja dom två, Leila och Ernst gillar jag . Men Tina skriker och fladdrar för mycket ,Per är för kladdig och Pernilla , ja hon får väl godkänt .

    Oj har ni redan ätit så mycket bullar .

    Kram ♥

    2011-12-12 | 18:28:11
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • mickis säger:

    De är hjärtligt välkomna hem till mig oxå :-)



    Vad bra att ni fick bakat :-) Jag tänker ta fram mina lussebullar ur frysen i morgon , ngr pepparkakor & titta på luciafirandet "tradition" :-)



    Önskar dig en finfin kväll!

    Kram

    2011-12-12 | 20:21:24
    Bloggadress: http://mermickis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: