Norrskensnjutning

Jultradition i rött & vitt,eller?

Kategori: Allmänt

Hejsan därute!
Hur har ni det in i Julveckan?Är ni stressade,har nu hunnit med mat,bak,klappar,städ,ja allt vad ni tänkas ska göra?
Jag har en massa småfix hela veckan och det är oftast värre att fara runt och göra än större grejer.Resten av julmaten ska vi inhandla på Torsdag.Fick gjort i helgen en massa mat,härligt!

Här har vi fått snö-blötsnö och sten tung,men tur nog så behövde jag bara skotta det lilla,vilket lyx jag har,jag är inte alls van vid att få traktorskottat,yippieee.......

Idag får ni hålla i er i bildkavalkaden.Jag känner att jag vill riktigt frossa i Julbilder,vackra sådana,ni ser även lite dukningstips.
Vill ni läsa mer om bilderna får ni titta in på Sköna Hem eller Leva & Bo därifrån bilderna kommer.

Nu kaffe innan "fixet"börjar,klara,färdiga..............kör!!!Kramizzzzzzzz..........

Kommentarer

  • Maria säger:

    Så fina julbilder . Stämningsfulla .

    Jag känner nog att jag har läget under kontroll inför julen . Men man brukar ju alltid hitta på en massa ändå så här sista dagarna .

    Kram ♥

    2011-12-19 | 21:47:46
    Bloggadress: http://mariaikos.blogspot.com
  • Gardenhouse säger:

    Fina inspirations bilder!

    Det är ju så kul med jul pyssel, men för lite tid :(

    Kram Sussi

    2011-12-19 | 22:58:59
    Bloggadress: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: