Norrskensnjutning

Sommar med fibromyalgi

Kategori: Allmänt



Hej fina ni i sommaren!!!!

Jag kommer att uppdatera lite då och då,det sista ur denna underbara sommar kommer att sugas ur ordentligt först!!

Jag hoppas verkligen att ni har haft det bra? Vår sommar har varit underbar på alla sätt och vis.Mycket båtande har det blivit till min stora glädje,jag älskar vatten och båtliv!!

Innan sommaren tog tag i oss så fick jag ett för mig väntat besked om vad som mer var "fel" i min kropp.
Efter blodprover,prat och undersökning uppdagades det direkt-du har fibromyalgi.
Själv hade jag det i bakhuvudet och att få det beskedet kändes både ledsamt och med en lättnad om att man inte var knäpp!

Ni som själva har fibro får mer än gärna ta kontakt med mig,lika barn leker bäst,som det sägs.
Så som ni förstår har sommaren varit kroppsligt,mentalt upp och ner.Vi får se vad hösten erbjuder,på behandling ska jag i alla fall,det som passar mig.

Nu ska jag och min mindre son ut i solen så må gott ni alla tills vi hörs igen.

Kramar....

Kommentarer

  • lilla my säger:

    Kan vara värt att läsa på om ME/CFS, förväxlas ibland med fibro och många läkare är inte så pålästa om denna relativt "nya" sjukdom.

    Kram

    2011-08-09 | 13:39:32

Kommentera inlägget här: