Norrskensnjutning

Im singing in the rain

Kategori: Allmänt



Hösten är paraplyväder,(även denna sommar)jag har alltid med mig ett paraply i bilen och om skyarna hänger tunga då man ska på prommis,och givetvis då det regnar.Haa...ha....
Jag tycker om den lilla varianten som man kan dra ut till ett normallångt och stort paraply,tar liten plats.
Det finns så mycket fina paraplyer men inte lägger jag ner en förmögenhet på det.Vad sägs om ett paraply som lyser då det är mörkt?ett fyrkantigt?ett designat och exclusivt,det är det röda med blomman,Albert Bertheau,eller ett paraply som INTE blåser upp fel väg(händer mig ofta med billig paraplyerna)eller ett som ser ut från 20-tals filmerna som damerna snurrar runt på axeln för solen.Ja, oändligt kan jag skriva om dessa för mig oumbärliga måsten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: