Norrskensnjutning

Aprilväder??????

Kategori: Allmänt

Hösten är här och idag har det varit som Aprilväder i September!!!!Det har regnat,blåst,haglat och mitt i alltihop har solen lyst.
Löven blåste förbi fönstrena och träden låg efter den starka vinden.Våra äppelträd har fallfrukt i massor nu på gräsmattan,det blir att ta reda på dom och göra en smarrig äppelpaj!
Jag är ingen höstmänniska,är det fint väder går det bra, men när alla löv har ramlat av och fåglarna har flytt till varmare trakter och gubben frost har varit på besök-då-vill jag emigrera.Då går det bättre med vintern men visst är den jobbigt med mörkret och all snö som skall skottas och den är ju alldeles för lång!
Våren och Sommaren gillar jag BÄST!!!!!!det fick det gärna vara mer av.Nu ska jag vara trevlig med dottern och lillen.Finalen av Fångarna ikväll,det gick snabbt!

Kramizar.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Kallt det är bara förnamnet!!! Såg nu på yr.no där visade dom Måndag och Tisdag 19 grader och strålande sol , men på onsdag skulle det bli 21 grader och strålande sol...vad säger du ska vi fara och bada???????;)

    2010-09-01 | 21:02:57

Kommentera inlägget här: