Norrskensnjutning

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Bild på två av snyggpojkarna mina och fyrbenta bebisen!!!
Resan till Sth.hade gått superbra,med stora ögon hade lillen funderat på vad som han fick vara med om för spännande.
Själv hade jag "egen tid" i någon timme,vet ni hur skööönt det var???Att få titta,lukta och känna i sin egen takt,helt underbart.

Mycket med julpynt hade kommit fram och lite följde med hem oxå.Storhandlade på Ica Maxi och nog är det billigare där än här,fick även med mig hem ett nytt läppglans från den affären.
På Kvantum har dom oxå börjat att sälja smink och annat bl.a Spa produkter,godluktande badbomber mm,det gillar jag.Bra julklappsideer!
Hittade presenter till killarna hemma och jag köpte mig en ny vinterjacka,nice.Kommer nog att somna ovaggad i kudden ikväll,typiskt bara att det har börjat att värka i den j....la höften,det får blir att ta fram värmedynan!!

Hörrni...sussa gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: