Norrskensnjutning

Sötbebis

Kategori: Allmänt

Bjuder er på denna underbara bild på gullungen,han e för go....
Och jag lever kära bloggläsare!!I helgen har jag medvetet inte bloggat eller gjort något annat än tagit det lungt och barta myst på med familjen,det behövdes ska jag säga.Vi har alltid fullt upp med projekt och det gjorde vi bort under veckan för att bara vara i helgen.
Det resulterade i en "hälsa på runda",där givetvis ingen var hemma,och en teater som vi helt missade i Söndags,så kan det gå när man tar det för lugnt,ha...ha...

Hoppas eran helg har varit skön i stormen?

Har just bokat en läkartid för min onda höft som behöver en spruta,sedan är det troligt att jag även fått mot ljumsken något,värker gör det iaf.Så sömnen har varit sämre än vanligt.
Ha en bra Måndag,varma kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: