Norrskensnjutning

Ordinerad stillhet

Kategori: Allmänt

Det är ju så himmelskt roligt med inredning och lull lull,och helst nu om hösten då man vill ha riktigt ombonat omkring sig.Tur att min dotter och co.var på Ikea i förra veckan så man fick hem värmeljus och servetter och nya lampskärmar till vardagsrummet.Det blev så ljust och fint med dom nya fönstrena vi satte in.
Snacka oväder i går kväll,det kom storm,ösregn och snö i en kompott och superkallt blev det!!Nu skiner solen och jag vill bara ut på promenad men farbror doktorn ordinerade mig stillhet i några dagar för jag har en inflammation i ljumsken och tagit en cortisonspruta i höften,så det är inte roligt -jag som älskar att promenera,suck.Men det är nog vettigt eftersom jag har så ont så vila är nog medicin just nu.

Ha en underbar Tisdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: