Norrskensnjutning

Mustiga tider

Kategori: Allmänt

När Julmusten börjar att smyga in bland affärens drickor känner jag lycka.Jag älskar denna dryck och faktiskt smakar den godare under julen än påsken,fastän bara etiketten ändras.
Vilken must som smakar bäst är jag än klyven på men det lutar mot Apotekarnes must,absolut inga light must kommer in i detta hus!!
Däremot nya musten till sodastreamen är jättegod.

Vilken must tycker du om?

Iveckan ville lilleman bada(som varje dags önskan).Elian var här med sin mamma och det började med att han tittade på medans morbror badade och slutade med att han hamnade i plurret med body och blöja tjutandes av skratt,han älskar att bada.
Det var bara att klä av han oxå så båda pussungarna fick bada.Plask...plask...


Trevlig Fredag på er därute,kul att så många tittar in på min blogg.
Glöm inte att besöka Öjebyns kyrkmarknad och få lite mer julstämmning och inhandla knäck om inte annat för att hjälpa skolungdomar att komma sig på en resa.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Så söta killarna är:) Herregud får jag inte resa ska ungdomarna inte heller resa;) Självklart ska jag besöka marknaden.

    2010-11-19 | 22:28:21

Kommentera inlägget här: