Norrskensnjutning

Inredning i alla färger och former

Kategori: Allmänt

Som ni kanske anar så älskar jag verkligen inredningprogram.Äntligen hemma är ju en gammal favorit meeen-som jag börjar att bli less på,kom på något nytt!
Simon och Thomas inrednings program kan jag slötitta på meen-inte min smak med all färg och form kombination i nån galen stil,inte i min smak i alla fall.Men en del grejer går hem.
Däremot älskar jag Arga snickarn,lile töntigt namn,meen-en superhärlig kille som gör två flugor i en smäll,renoverar och hjälper till och får relationer att bli till det bättre.Bra,tidlös inredning med lagom färg och form.Snyggt och stilrent,jag gillar det programmet.

Nu ska det bli duns i kudden,har varit dunderallergisk idag och trött därefter.
Sov gott,och kramar till er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: