Norrskensnjutning

Värk

Kategori: Allmänt

Jag har en Shakti spikmatta och vad gjorde jag utan den?Spikkudden har jag inte men skulle gärna vilja ha den för mattan är ju för kort  för både rygg och nacke men jag brukar sätta en kudde under min matta och ha den till nacken.
Idag har jag ingen bra dag,det har blivit alldeles för mycket för mig med mat och bak och nu får jag äta upp det.Min nacke,skuldra är ingen lek idag och det har blivit medicinering mot värken.Värst är domningarna i armen och ut i händerna man tappar orken och tappar saker hela tiden.
Jag vill alltid försöka hålla en jämn nivå med värk men när den ökar,ibland av ingenting, så blir det jobbigt och påverkar mig med huvudvärk och en enorm trötthet oxå.
Så här har jag haft typ hela mitt vuxna liv och man borde vara van,man vet ju inget annat, men man blir frustrerad över att inte orka allt man vill.
Idag är en lugn dag för att komma igen lite,det blir spikmatta och inte ens en promenad är inbokad,tur att min stora son tar skottningen idag.

Så ta vara på dagen som just nu inte innehåller snöande!!!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Fick en i julklapp men den ligger ju bara i garderoben och gör nytta;) Har bara testat en gång.

    Men jag tänker alltid att nu ska jag andvända den men glömer alltid bort den. Du får börja ta det lugnare du måste sätta dig någon gång i första rummet. Hoppas du får en bättre dag i morgon. Kram från lilla jag....

    2010-03-29 | 22:58:40

Kommentera inlägget här: