Norrskensnjutning

Vååår i luften!!

Kategori: Allmänt

Underbara grejer finns på Detalj och Design,jag har beställt många gånger därifrån och är mycket nöjd kund.Det blir kanske att klicka hem denna härliga kaffe burk med skeden som ligger högst upp,finns i fler färger och durkslag i gummi,tar ju ingen plats men behövs alltid,smart.
Idag efter lunch fick jag hämta hem lilleman från dagis med huvudvärk,ingen matlust och allmänt hängig,vi hann bara innanför dörren hemma så började han kräkas-det förklarade ju saken!!stackars liten!!Han sover nu och snarkar som en stock,vad skönt.Så fram åkte flaskorna med handsprit och kläderna in i tvättmaskinen,man vill ju INTE bli smittad.
Har hunnit med en långpromenad i det härliga vårvädret,fastän jag klädde mig tunt höll jag på att rinna bort,man är inte van den mildare tempen,ha-ha....

Njut solen,kramar!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Usch hoppas det inte har smittat hit för magsjuka vill vi inte ha. Hoppas ni klarar er. Äntligen mera snö i morgon jag bara ÄLSKAR att skotta NU!!!!!

    Ge filip en krya på dig kramar från alla oss

    2010-03-25 | 16:59:27

Kommentera inlägget här: